my tweets. follow me okey?

Friday, 14 September 2012

#IWantToHijrah

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

post kali ni mart nak cermin pasal diri mart... 
selalunya mart cerita pasal diri orang..
tetapi kali ini mart nak cita pasal diri mart sendiri...

 selama ni memang mart dah banyak buat dosa dengan Allah..
banyak sangat buat dosa dengan mak ayah..
banyak sangat buat dosa dengan orang lain...

tetapi hati ini rasa sedih...
termasuk kecewa akibat bercinta...
mart nak berubah jadi manusia yang baik... 
mart tak nak selama ni asyik kena bash je...

sejak aku join beberapa team islamik and kenal seseorang..
aku sedar aku ni malu..
aku tak layak nak bercerita pasal agama..

tetapi.. dah jadi tanggungjawab mart nak berdakwah..
mart sedar pasal tuh..
biar orang kate kite berlagak alim, itu ini dan blablabla....
asal niat kite baik dan kerana Allah
semua tu tak penting....
yang penting kita yakin Allah itu Yang Maha Mengetahui..


seriously dude.. 
mart mahu berhijrah kerana Allah taala...
tetapi mart sedar..
hidayah Allah itu memang hak Allah..
Dia yang berhak nak beri hidayah kepada hamba-hamba-Nya
tidak salah kan kite berusaha untuk mencapai hidayahNya... kan?

#JomHijrah
Mari kita sama2 menegakkan syiar Islam di muka bumi ini!

yang benar,
mart aumi muslimin

im support #TeamKhemah #TeamHijrah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...