my tweets. follow me okey?

Sunday, 26 February 2012

Tukar layout lagi daa.....

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

lama betul tak sentuh blog ni? hahaha.. korang rindu kan kat kita???
(ayat menganjing orang2 yang perasan gedik)

Hehehe.. korang perasan tak aku tak pakai blogskins lagi kan?
korang nak tau kenapa?

sebab ada banyak benda yang aku tak suka pada blogskins nih...
seriously..
walaupun smart tapi ada kelemahannya jugak...
apa2 hal nanti aku postkan kemudian

hmm.. bila benda ok.. mesti ada yang x kena kan?
mart aumi muslimin

1 comment:

Cik Chokie said...

Same lah . :) blogskin tu ohhsemmm tp menyusahkan untuk pembaca . dan membuatkan pembaca tercari2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...