my tweets. follow me okey?

Wednesday, 8 February 2012

Tasha Manshahar and Najwa Latif...

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

Nampak tajuk kat atas nih?
Seriously.. ini tak ada kaitan nak pilih girlfriend or membezakan mereka or nak mengapi-apikan orang ke or apa-apa sahaja yang memburukkan mereka... ini cuma nak bagi revise or nak kenal2kan sahaja...

Dua gadis youtube yang maybe terkenal dan memang dah terkenal pun
tetapi satu sahaja yang menyebabkan semua blogger2 dan pengguna-pengguna internet suka..
suara yang sedap dan mantap tu..
cuma berbeza umur sahaja beb..


sebelum nih aku share pasal najwa latif sahaja..
kali ini aku share pasal Tasha Manshahar dan juga najwa...


ni gambar najwa latif

 ni plak tasha manshahar...

(kedua2 gambar ikhsan daripada Google)

seorang dah popular.. seorang bakal gegarkan dunia internet...

cantik kan? (tapi awek kat belah kiri tu aku rasa lagi cantik la... hehehe)


hopefully.. jangan calarkan imej diaorang sendiri lah...
ramai perempuan bertudung dah mula tunjuk belang kat internet beb..
seriously aku cakap...
daripada blog sehingga ke youtube...

(aku tak suka awek freehair sebenarnya...)


err... aku dah terlajak plak...
ok...

ni channel najwa sepertimana aku post pasal dia dekat entry aku beberapa bulan yang lepas


sila tekan sini untuk pergi ke entry pasal dia...

ni plak tasha manshahar punya channel


tekan sini nak pergi ke channel dia...

seriously.. kedua-duanya ada bakat.. (tapi jangan salah gunakan pula.)
mart aumi muslimin


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...