my tweets. follow me okey?

Thursday, 9 February 2012

cinta 'long distance' by mart aumi...

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
 Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

ini merupakan nukilan isi hati aku selama ini..
so layanzz...

cinta 'long distance'

jarak cinta aku dan kamu
hanya beribu-ribu batu....
sungguh jauh.. sungguh perit..
dalam relung hatiku ini...

oohh...
jika ini takdir kita..
aku reda dengan apa yang disuratkan
ku terima kamu seadanya...
walaupun tak pernah bersua..
namun dirimu tetap dihatiku....

jauhnya dirimu dari pandanganku..
kita juga tak pernah bersua..
tetapi apakah daya..
hanya cinta ini...
mendekatkan kita...

namun aku tetap resah..
kerna kamu tidak disampingku..
dalam kesusahan yang ku alami..
tapi kamu...
sentiasa beri sokongan kepadaku..
kerna itu bukti kamu sayang padaku..
kerna aku mengerti..
kau juga menyayangiku walau kita jauh....

kini aku terasa sepi...
ku merindui kamu..
selama ini aku hanya menatap potretmu..
ku mahu bersua..
tapi apakah daya..
aku tak mampu untuk bersua....

kini aku mengerti..
diri aku dan kamu...
sangat jauh....
tetapi kamu tetap dihatiku...

mart aumi muslimin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...