my tweets. follow me okey?

Monday, 23 January 2012

Sorry, I'm not interested with K-POP #2

بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

Agak-agaklah para peminat K-POP nak maki-maki anti-K-POP nih.. aku sendiri pun malas nak maki hamun pasal benda nih... ada benda lain yang patut dimaki..

So what? walaupun benda nih dah jadi gelombang baru bagi generasi muda.. tapi aku tidak meminati benda nih.. sebab too obvious thats not in my mind...

Korang yang fanatik K-POP tuh nak maki aku? meh sini... maki puas2.. tapi fikirkanlah.. don't be very fanatic dengan benda nih... kita patut fanatik dengan apa yang sepatutnya...

memang setiap manusia meminati sesuatu... tapi janganlah sampai akidah kita tergugatlah.. aku cakap nih bukan pada peminat k-POP je.. tapi mana-mana lah... bola ke, artis barat ke.. apa ke.. jangan sampai tahap gitu la...

aku highlightkan K-POP nih sebab dah jadi gelombang dah kat malaysia...


ada satu jer benda sebelum aku nak habiskan post aku....
agak2 mana korang sokong? kalau sokong yang bukan islam maknanya memang b*doh lah....
(ni printscan masa aku undi dekat ABPBH punye website)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...