my tweets. follow me okey?

Monday, 2 January 2012

Road to SPM #1 - Sebelum hari persekolahan..

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalmualaikum dan selamat sejahtera.. from mart aumi to your heart...

Kali ini aku nak cerita sedikit la tentang persediaan aku sebelum persekolahan.. (Bukan SPM lagi..)

Bab persediaan tu, memang lah agak rumit sedikit.. yela.. kita hendak ini, orang lain hendak lain.. memang susah la.. tapi tahun ni tak dapat la merasa kasut converse... :( tak ape la.. bukan rezeki aku kan pada tahun akhir ni... syukur lah ada kasut lama aku yang belum koyak lagi...and kasut baru (bukan branded sangat pun)

Hahah.. memang betul la.. budak2 kat sekeliling aku memang la pakai branded.. tapi tahan lama... tapi aku? 6 bulan sekali tukar kasut... :(

nak pakai branded.. menangis siut... tapi tak apa la...

(malas nak cerita pasal branded la.. pening aku saja)

Yeah... barang sekolah pun dah beli... and perfect..!

haha.. cerita bab kerja sekolah... memang dah selesai dah... hehehe...

so tinggal naik sekolah jer... heheh nantikan episod dua...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...