my tweets. follow me okey?

Sunday, 4 December 2011

8 perkara paling malang kat Port Dickson...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera... from mart aumi to your heart...

Pergi cuti best kan?
hahahaha! think again... masa aku pergi PD aritu.. aaha memang perkara bawa ni memang banyak berlaku...

1. Air minuman kena rembat dengan anak buah sendiri...
2. Kena blajar berenang dengan budak kecik (malunya aku...)
3. Masuk pertandingan linbo kalah sebab jatuh... (awww.. sakit blakang aku..)
4. laptop aku buat hal kat sana
5. tengah syookk mandi kat kolam tetibe hujan plak
6. asyik kene tembak dengan 'hitman' guna senapang air..
7. nak lemas kat laut sebab jauh gila berenang dari pantai...
8. banyak kali air masuk dalam hidung aku sebab landing x betul....

rileks mart.. layan aiskrim tu...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...