my tweets. follow me okey?

Wednesday, 16 November 2011

5A for Adlin Muslimin... congrates!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera... from mart aumi to your heart...

hari ini merupakan hari yang paling isimewa buat aku dan adik aku... yeah! harini macam biasa la kan.. ambik duit RM 100.. tapi RM 100 tu aku malas nak cite.....

Ni aku nak kongsi berita gembira buat adik aku, Adlin Binti Muslimin yang ambil UPSR pada tahun ini... huhuhu..

harini memang kita tau result UPSR keluar.. walaupun adik aku nun jauh di Kuala Lumpur, namun aku agak seram.. tapi tak la seram time ambik result PMR aritu...

Tetiba ada panggilan...

time tu aku ngah layan kerenah member aku yg nak sangat webcam ngan aku...

Aku dengar abah ada cakap tahniah! tapi rileks je.. maybe aku terfikir dalam benuk hati aku.. result macam biasa je?

sekali.. aku call dia balik ... ni makan dier!! 5 A? betul ke yang aku dengar ni? ke aku yang tengah berangan ni? tak kan adik sendiri nak bohong abang kot?????

yeah.. memang betul adik aku dapat straight A's dalam UPSR...

walupun dok jauh.. tapi terasa jugak hati ni... aku dulu UPSR pun main2.. ni makan dier! 3A2B je.... itupun kire bersyukur....

*SPM tahun depan.. memang la kene ready je....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...