my tweets. follow me okey?

Friday, 19 August 2011

tolong la hormat sikit privacy aku.....

Budak arok berceloteh.... Assalamualaikum....

Aku nak bercerita sedikit tentang privacy... huh.. korang sume ada privacy kan?
tulah... aku ni malas nak share pasal privacy.. tapi untuk kebaikan.. baik aku share... TAPI...

bukan aku nak share privacy.. tapi sikap orang lain....

sepanjang hidup korang ni.... ada tak korang asyik tanye pasal privacy orang....?

contoh la.. ko ada awek kan? sape ek awek ko? umur bape?

hahah.. mejoriti orang tak kan bagitaw kan?

so... itu la persoalan aku sekarang ini....

sekurang-kurangnya tak ada la sampai orang nak tau kita punya rahsia kan?

kenapa nak sangat tau pasal privacy orang???????

korang ingat kalau tak bagitau tu... tak ingat member ek?

HUH! Kalau sakitkan hati orang tu bukan tak ingat member ke?

and lagi satu... bagus ke korang suka nak tahu rahsia orang???

aku ni bukan nak marah ke ape... cume nak TEGUR saja...

hmmm... PLEASE LA!!! 

aku bukan nak menggedik ke ape...
tapi aku mengharap sangat la...

PLEASE LA HORMAT PRIVACY DENGAN PERASAAN AKU....

OK???

peace no war...

SALAM DALAM KEKECEWAAN
MART AUMI MUSLIMIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...