my tweets. follow me okey?

Monday, 29 August 2011

Raya story (part three) : malam raya...

Budak arok berceloteh.... Assalamualaikum....

hari ini merupakan hari terakhir di bulan Ramadhan.... so.. aku rasa sedih la.. ramadhan kali ini kurang semangat sikit... yela.. awal2 dah demam... so.. nak raya pun nak demam jugak... ish...

so back to the topik... malam ni memang tak ada terawih... sebab maghrib dah masuk 1 shawal... and kebetulan tadi.. dengar pengumuman raya.. esok raya...

hahhaa.... semalam... aku dapat jugak beli songkok baru dan... kasut CONVERSE yang ditunggu-tunggu selama ini... Thanks abah!!! <3

inilah kasut yang aku beli semalam... hehehe...


bab malam raya.. memang penuh ngan keinsafan jugak... malam tadi dah takbir raya... aku pun terfikir jugak pasal amalan aku pada ramadhan ni... aku rasa tahun paling teruk bagi aku... bulan puasa ni banyak aku buat 'foul'... insyaAllah jika umur aku panjang... ramadhan yg akan datang aku akan buat betul2...

emm... tak sabar nak menunggu esok... pergi sembahyang raya, bermaaf-maafan.. balik kampung and beraya rumah sanak saudara... hehehe... (agak2 Parit Raja jam x esok????)

so.. tunggu part yang seterusnya....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...