my tweets. follow me okey?

Thursday, 18 August 2011

Najwa Latiff....... Si gadis Youtube...

Budak arok berceloteh.... Assalamualaikum...

kali ini aku nak bercerita dengan seorang yang namanya sedang menaik di youtube, blog dan juga radio...

namanya Najwa Latiff...
sebaya ngan aku (16 tahun)....
TIGS student.. (dah tentu 34km dari SMKDM)




why?

sebab sekarang ni lagu dia sedang famous kat internet, hand-phone ngan radio skali...
lagu 'cinta muka buku'...

dari segi lagu.. memang lagu tu sedap.. and kena pada situasi yang sebenar... 

best kan lagunya....?

bercerita plak pasal youtube...

aku baru je skodeng2 channel dia...




banyak video dia menyanyi lagu2 top...

rupa dah macam yuna dah...

si gadis bertudung dan bermain gitar
hahhaaa....

so apa-apa hal kita sokong la dia...
sekarang ni dia tengah top ni...
aku bagi la link blog and like page fb


itu sahaja aku nak share untuk hari ni...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...