my tweets. follow me okey?

Sunday, 7 August 2011

diari ramadhan mart aumi: minggu pertama....

Budak arok berceloteh.... Assalamualaikum....

minggu pertama berpuasa aku rasa macam x bersedia sangat la... maybe aku rasa kehilangan keyakinan diri dalam diri aku or anything else yang jadi penyebab.

as sure memang hari pertama puasa sangatla bosan..tak tahu nak buat apa... nak bukak buku pun x de mood... internet pula tak ade sebab broadband belum bayar lagi...

lagipun terawih pula banyak aku tertinggal... sejak aku masuk tusyen.. memang la kene pergi.. yela.. kan dah bayar.. pergi la...

kat skolah...?? no comment...

pagi tadi pula family aku terskip sahur... arrgghh!!! Ya Allah, memang ini dugaan yang Kau beri padaku....

jelasnya minggu pertama ni memang hilang rasa keyakinan terhadap diri sendiri... insyaAllah, minggu yang akan datang maybe akan menjadi baik...

bersambung......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...