my tweets. follow me okey?

Friday, 8 July 2011

new chatbox in FB.... huh....

Salam
Baru2 ni aku bukak FB.. ade je yang lain.. ntah la.. makin hari makin sophistifikated sangat...
rupe2nye chatboxnye dah berubah....
tapi.. yg dulu lagi ok.. tapi kenapa diubah?


inilah perubahan menu chat yang diubahsuai... tapi kenapa dijarakkan?

and then chatboxnye.....


(ni saya chat ngan akak angkat saya... blogger Ayue Yuyue)

tapi aku x paling x suke kat chatbox FB yang baru ni sebab kat name orang chat 2 kite x dapat link terus ke profile dyorang... 

tapi ade sikit komen la.... Chatbox FB yang baru ni x best daripada yg lepas.... aku akui sendiri la...

emm... bile plak ea Mark Zuckerberg design balik chatbox baru yang lebih baik daripada sekarang?

salam ukhwah,
mart aumi muslimin

1 comment:

Ayue Deris said...

haha, awat nya FB cek dalam tu. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...