my tweets. follow me okey?

Saturday, 16 July 2011

Musafir pada Nisfu Sya'ban

assalamualaikum...
haha.. baru2 ni aku kat Kuala Lumpur... hehe.. (x kan la nak pergi perhimpunan bersih la kot? sebab dah ternyata benda 2 buat minggu lepas...)

jelasnya plak... aku melawat kakak aku yang baru lepas sahaja bersalin...

hehhe.. nak tgok game liverpool ngan malaysia pun x kesampaian... x pe la...
(tapi frust malaysia kalah 6-3... celaka betul.....)


emm... ternyata aku terskip kelas add-math plak... (sorry ye cikgu azizi...)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

malam ni merupakan nisfu sya'ban... anatara hari yang diberkati oleh Allah...
hehhe... ternyata special tahun ni... heheh... menyambutnya di masjid lama yang mempunyai kenangan manis bersama-sama dgn jamaah yang lama.... masjid al-hidayah, kg johan setia, klang... 

tapi hari ni x de la bace yasin 3 kali... cume tahlil je and doa nisfu sya'ban... pastu ade kuliah... memang best dengar ceramah... 

emm.. itulah apa yang aku nak sampaikan...
itu je kot..

salam ukhwah,
mart aumi muslimin



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...