my tweets. follow me okey?

Saturday, 16 July 2011

kisah followers and highway utara selatan in speed....

Budak arok berceloteh.... Assalamualaikum....

kali ini aku berblogging kat dalam kereta.. hahah... memang korang x percaya kan? biasenye nak on9 mestilah kat hand-phone, iphone, ape jadah phone2, tab2 kan? tapi aku dapat online gune lappy aku ni.. hahaha... memang la korang pening skit...

(dah tentunye aku cas penuh2 kat umah akak tadi...)

kali ini merupakankan perjalanan aku pulang ke johor selepas melawat kakak kat klang. yela.. tentu bosan kan bile tengok highway asyik pokok sawit je.. kalau x pun rumah2... emm.. so.. aku bukak lappy aku and online FB and blogging....

kebetulan kat highway utara selatan merupakan salah satu coverage 3G Maxis kan... so i tried.. and very2 fast bile lalu kawasan unifi...
hehehe....

dalam masa yang sama jgk... aku dapat satu berita gembira yang baik sekali kat blog aku....
aku dah mencapai 50 followers... (sila tepuk tangan... amboi?)


so what do you waiting for... follow la...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...