my tweets. follow me okey?

Saturday, 2 July 2011

1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia... DatuK MenTeRi puNye StYLe....

salam...
ini sambungan daripada entry semalam...
pasal sukan..

apa ek aku nak cakap... oh... hari ni ada larian serentak 1 murid 1 sukan 1 malaysia...!!!
hehehe... bukan smkdm je buat.. 1 malaysia buat larian ni... (menyahut seruan kerajaan.. agaknye la...)
ok... aku nak cite bagi datuk menteri punye style... hahaha..

hari ni memang aku pergi sekolah lambat.. patutnye kol 7.20 kene ade kat sekolah.. tapi 7.30 baru keluar rumah...
hahah.. x kurang ajar kan?

memang pun... hari sabtu.. aku jenis yg malas sikit bile hari sabtu sekolah..
nak je sambung tidur je..
tapi memandangkan gara-gara wajib datang..memang aku datang la...

dah sampai sekolah plak.. org dah gi padang and aku x dapt nombor...
nak tahu kenapa?

lambat la datang...
x macam celaka kan?

dah dapat nombor then kumpul kat padang...
stretching la...
hahaha....
x lama lepas tu..
pritttt!!!!
apa lagi..
LARI la!!!

hehehe...

larinya dekat je.. 1 KM je...
hahaha...
x mencabar..

tapi ada yg best time lepas lari...
masuk pertandingan bola beracun... best gile...!!!!
team kelas aku menang!!!!!
WE ARE THE CHAMPIONS...!!!!!
jadi... kiteorang dapat ganjarannye...




seperti yg dijanjikan oleh cikgu shamsiah... kiteorg dapat ganjarannye....
hehehe... apa lagi... MERRYBROWN LA!!!!

hehehe... itu saja kot... 
salam gembira..
mart aumi muslimin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...