my tweets. follow me okey?

Friday, 10 June 2011

sape mahu cari nota matapelajaran melalui Facebook?? her comes mr note....

assalamualaikum...
orang lain sume cakap Facebook 2 x membantu apa2 kan... selalu merugikan masa...
tapi.. sebenarnya ia bermanfaat...
jadi.. fikirlah dua kali sebelum nak tegur pasal FB ni...
kat FB ni ade banyak website dakwah.. cume cari aje kat search 2...
tapi kali ini aku nak share kat korang tentang satu page dekat FB ni.. likenye sikit je..
tapi dengan rela hatinya aku bantu page 2 untuk disebarkan...
(ilmu kalau disebarkan.. ia makin banyak... bukan macam duit...)
aku bagi linknye....
ini namanya mr note....
aku memang respect adminnye sebab dy bagi nota matapelajaran di sekolah...
so what ever masalah aku nk tulis nota.. aku kene refer dia...
disitu aku dapat cari nota sejarah... hahha..
semoga anda dapat ilmu yang bermanfaat daripadanya....
aminn...

salam ukhwah,
mart aumi muslimin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...