my tweets. follow me okey?

Monday, 20 June 2011

not in korean intrest...

assalamualaikum...
saya ingin menegaskan...
bahawa saya tidak meminati KPOP!!!!
why?
because ia terlalu teruk daripada artis barat...
n bahasanya kurang aku fahami..

bayangkan ek?
ramai remaja zaman sekarang ni banyak meniru style korea?
weekk!!
aku tengok pun nak muntah..
apa ni.. gaya tempatan x best ke??
gaya tempatan yang menutup aurat pun x nak ikut...
apatah lagi nak ikut yang lebih teruk..
astgfirllah...

lebih baik aku meminati hasil karya tempatan daripada mengagungkan
hasil dari luar negara...
dari segi musik.. lagu melayu lebih best daripada korea....
itu sebab aku x suke KPOP..
kerana ia dapat mengubah fikiran seseorang...
sehinggakan budaya tempatan pun boleh lupa... kan?
so.. if you have intrest with korean entertaiment.. go ahead.. itu hal korang..
tapi aku x kan suke sehingga akhir hayat aku..
kerana ia lebih melalaikan daripada segala-galanya....

salam ukhwah..
mart aumi muslimin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...