my tweets. follow me okey?

Saturday, 18 June 2011

ini kisah exam 1/2 tahun...

assalamualaikum...
aku nak citer sikit pasal exam aritu...
hahaha...
ada yang naik..
ada yang turun..
ada yang lulus..
ada yang FAILED!
ini dye resultnye..
1A1A-1B+1B1D4G

BM.. walaupun dapat A tetapi... markah menurun...
B.I.. still constant dari tahun lepas... straight B
Agama.. alhamdulillah.. dapat menebus balik maruah aku time PMR.. dapat A
math mode.. FAILED
sejarah.. menaik.. dari c ke b
Fizik.. semakin menurun.. FAILED jugak
Addmath.. wahh.. ade semangat nak blajar.. walaupun aku FAILED.. tetapi markah aku menaik dari 5 ke 10..
(sikit2 lama2 jadi bukit)
Kimia... PASSED... dapat kredit.. tapi slack.. kene tolak markah atas kes bagi tiru..
ARGGHHH!!!!!
LK.. FAILED... susah nak cakap..

maknenye aku kene gi tuisyen la....
ermm....
:(

salam sedih..
mart aumi muslimin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...